For fint vær til å blogge?

Reklame | Body Green, Arket

Den siste tiden har jeg hatt som mål å skrive noe på bloggen hver dag. Utrolig nok har jeg stort sett fått det til, men i dag har det vært skikkelig sommerfølelse (og lørdag). Så mye av dagen har vært tilbrakt på verandaen – nyte sola og lese i en hagebok jeg lånt av mine foreldre. Boka er ganske tørr, så det tar litt tid å lese den for å si det sånn. Likevel – det er mye god informasjon selv om jeg garantert ikke kommer til å huske alt (eller nesten noe).

Hoppetau//Ribbon Twist 6 stk. 1,8 cm. / 18 cm. hårrull//Flaske//Postkort//Stempel og 2 skraper/mønsterplater//Pimpsten 8 cm. av kvarts for calus

Tenker at når jeg en gang får småbruket jeg ønsker meg har i det minste lest mye om hvordan gro grønnsaker og hvordan jorda trives best mulig. Jeg samler fremdeles penger til småbruk, så legger ved noen reklamelinker over her.

Takk for at du leser.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg