Følger du med på nyhetene?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål. Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Følger du nøye med på nyhetene?

Jeg sjekker noen nettaviser hver dag. Hvor mye jeg faktisk får med meg er mer diskutabelt. Når det blir for mye negativt og det føles som om det meste er likt – bare enda litt værre for hver gang – slutter jeg å få med meg hva som skjer. Jeg bare blokker det ut fordi jeg blir i overkant negativt påvirket til tider. Så om noen vet om en nettavis eller lignende med generelt positive historier tror jeg at jeg kunne holdt ut de mer negative nyhetene også…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg