Følelsen av søndag (på en fredag?)

For tiden jobber jeg noe mindre, og siden det var Kristi Himmelfartsdag i går og jeg ikke har vært på jobb i dag, så føles det som om det er søndag i dag. Bortsett fra at jeg startet dagen med en liten tur på butikken (manglet hvetemel for å få bakt – som jeg har endt opp med å ikke gjøre i dag likevel), har jeg hatt en rolig dag.

I går startet jeg prosessen med å tilvenne tomatplantene mine et liv ute i friskluft.

Noen av dem ser dessverre litt triste ut, men kanskje de blir gladere når de endelig får flytte ut om noen dager?

Jeg har ryddet i et blomsterbed og plantet de siste stemorsblomstene jeg hadde kjøpt. Fant ut at jeg ikke fikk klipt grasset i dag (etter noen dager med regn er det et stort behov…) fordi det var tomt for bensin til gressklipperen. Så får fylle kanna neste gang jeg er i nærheten av en bensinstasjon. Dårlig planlegging, men det er jo bare å ta det senere.

Det har vært overraskende varmt ute i dag, så jeg tror klesvasken klarer å tørke helt på snora ute før jeg tar den inn. Elsker utetørk av klesvask!

Takk for at du leser. Har du hatt fri i dag så du også har søndagsfølelsen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg