Flere gleder på en gang 😊

Noen dager er absolutt bedre enn andre. Andre dager er dårlige på ulike vis. Høres det rart ut at jeg har lært meg å være takknemlig for dårlige dager også? Jeg mener, det er de dårlige dagene som noen ganger vise meg hvor bra de bra dagene faktisk er.

Ta gårsdagen for eksempel. Jeg måtte til Power (der var der jeg har kjøpt kameraet mitt) fordi i løpet av helgen skjedde det noe med kameraet mitt så jeg ikke fikk hverken tatt bilder eller filmet. Møtte på en fyr som jobbet der som så litt på kameraet mitt for å se om han kunne hjelpe meg. Etter litt sjekking kunne han fortelle meg at minnekortet rett og slett hadde sluttet å snakke med kameraet og at det var derfor det ikke fungerte lenger. At det er godt mulig minnekortet kan brukes til andre ting, men kameraet måtte ha et nytt minnekort (jeg hadde googlet meg frem til at det var den mest sannsynlige løsningen – nytt minnekort altså – at de ikke snakket sammen lenger hadde jeg ingen aning om). Så da kjøpte jeg et nytt minnekort (som bare var en tredjedel av prisen jeg betalte for samme størrelse minnekort forrige/første gang for fire år siden…). Så da var det mulig å få bruke kameraet igjen.

Dessuten dro jeg innom bilverkstedet fordi bilen min har startet å lage skikkelig irriterende pipelyd når jeg starter opp om morgenen – fyren på verkstedet var enig i min teori om at det var viftereima når jeg prøvde å etterligne lyden…Så da fikk jeg verkstedtime neste uke så det blir fikset – og det var ikke så dyrt som jeg fryktet (bil og reparasjoner kan fort bli en veldig dyr greie noen ganger…). Så selv om det er litt kjipt at bilen må på verksted er jeg glad for at det ikke blir superdyrt!

En annen hyggelig overraskelse lå i postkassen min i går når jeg kom hjem. Jeg hadde hatt flaks på Bunny sin Lotto-Flax. Det er faktisk andre gangen jeg har Flax hos Bunny, men første gangen førte til flere Flax’er enn denne gangen. Uansett så er det utrolig gøy – all aktiviteten hos Bunny, masse Flax og post i postkassen – som ikke bare er Flax, men bonus også – sjekk den herlige kaninen! 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg