Favoritter blant julefilmer?

Dagens spørsmål – hver dag et nytt spørsmål.  Noen morsomme, noen alvorlig, noen enkle, noen som kanskje får deg til å tenke.

Dagens spørsmål er:

Hvilke julefilmer er dine favoritter?

Jeg vet at Tre nøtter til Askepott ikke teknisk sett er en julefilm, men den sendes jo hver julaften så jeg forbinder den med jul. Reisen til julestjernen er selvfølgelig en annen klassiker. I det siste har jeg funnet flere romantiske julefilmer på YouTube, men jeg merker at jeg har lyst til å se julefilmer i år. Uheldigvis sliter jeg med å komme på noen, så om du har noen favoritter eller noen du vil anbefale, så er det fritt frem i kommentarfeltet 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg