Får jeg det til denne gangen?

Reklame | Indiska

Forrige gang jeg skulle ha lesesirkel, rakk jeg ikke lese ut boka (jeg kom til side 150 av 624…). Min unnskyldning var at det var en tykk bok og at jeg ikke var i lesehumør.

Riktignok er ikke neste lesesirkel før i midten av januar, men jeg har lest de to første sidene av boka vi skal diskutere da. Heldigvis for meg er det en bok jeg har lest før, så om jeg ikke blir helt ferdig går det greit. Likevel, jeg likte boka godt ved første gangs lesning så jeg har et håp om at jeg liker den denne gangen også.

Boka denne gangen er Ready player one av Ernest Cline. Den har “bare” 372 sider så om jeg leser noen sider hver dag burde jeg fint klare å lese den ut før vi skal møtes igjen.

Tekrus//Kubbelys//Stjerne//Julekule//Julete//Gavelapper

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg