Et firkantet liv?

Jeg fikk et puslespill til jul – og allerede har det tatt mye tid uten at jeg har kommet veldig langt. Grunnen til det er enkel – kanten rundt var en bord og den var lik hele veien så ingen holdepunkter som gjorde det enklere. Nå er jeg kommet til delen som blir gøyere. Sortering er riktignok ikke så spennende, men selve puslingen derimot – det er derfor jeg legger puslespill.

Dette puslespillet er på en måte delt i fire – det samme huset avbildet i de fire årstidene. Innmari pent bilde, men puslespillet har noen utfordringer. Kanten var den første utfordringen – og den neste er jo at det er samme huset i alle fire firkantene.

Livet kan fort bli like firkantet som det er på puslespillet, mens andre ganger slår det litt krøll på seg. Mitt liv skal snart endres, men enn så lenge er det fremdeles ganske firkantet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg