Endelig et sett 🧶

Jeg tror dette er første gang jeg har strikket et matchende sett av noe som helst… En lue (dobbel) og et par pulsvarmere i (nesten) samme mønster.

Er det lov til å si at jeg er veldig fornøyd med resultatet? For det er jeg nemlig.

Litt inspirasjon fra både her og der, mange egne tanker og som vanlig mer matematikk enn jeg forventer. Da blir det et pent mønster og pent resultat.

Med tanke på at pulsvarmerne ikke er doble, blir det forskjell på de og lua, men de kan enkelt gjøres doble. Eller, jeg vil tro at de enkelt kan gjøres doble – det har jeg jo ikke testet (enda).

Enn så lenge har jeg ikke mer igjen av det garnet (Tynn merinoull fra Sandnes garn), men etter nøye vurdering tror jeg faktisk jeg kan strikke noe av det og ha det rett på huden!! Jeg – ha ullgarn rett mot huden! Kanskje ikke over superlang tid, men likevel – jeg tror faktisk at det garnet kan funke for meg – noe som føles ganske utrolig for jeg klør veldig raskt når jeg har ull mot kroppen (bortsett fra hendene som holder garnet – de hendene tåler det meste…). Får skikkelig lyst til å strikke meg en tynn ullgenser med mønster. Riktignok ikke likt mønster som lue og pulsvarmerne, men en tynn ullgenser med noe hullmønster…det hadde vært noe 🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg