En nødvendig shoppingtur…

Jeg er ikke den som er oftest på shopping – jeg har det meste av det jeg trenger og syns ikke shopping er det gøyeste å gjøre. Noen ganger derimot, er faktisk shopping et nødvendig onde. Når jeg kjøpte veska jeg har brukt lenge er jeg ikke sikker på, men jeg tror jeg har hatt den i fem-seks år kanskje? En veske i syntetisk materiale som er blitt veldig godt brukt – vel det syns… (bare se på bildet over…) Vesken er i ferd med å bokstavelig talt smuldre opp – så det er biter av vesken overalt…

Å finne akkurat det jeg ville ha var ikke så enkelt. En lignende størrelse, sort, både kort og lang rem så jeg kunne bære den på ulike måter, et par rom med glidelås og toppen skulle kunne lukkes helt (tenk om det regner – greit å unngå at det regner inn i veska…). Etter litt leting fant jeg ikke akkurat det jeg ønsket, men den jeg kjøpte hadde i alle fall mesteparten av kriteriene. En bonus var at det var skinn (så neste prosjekt blir da å impregnere den så den vil tåle regn bedre) – dessuten var det en god pris på den (bare kr 499!). Så sånn sett var jeg heldig selv om det ikke var 100% det jeg ønsket – noen ganger må en tross alt fire litt på noen av kravene. Heller en veske som ikke er akkurat perfekt for meg enn en som faktisk smuldrer opp…

2 kommentarer
    1. Ja, av og til må vi bare kjøpe noe nytt, fordi vi rett og slett har brukt opp det vi har. Den gamle vesken din så veldig klar ut for å bli byttet. 😉
      Veldig smart å kjøpe ekte skinn da, skinn kan vare (så å si) evig hvis det blir tatt vare på. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg