En morgensol fra en nesten skyfri himmel

God morgen! Eller nærmer vi oss snart tiden jeg må bytte til å si god formiddag? Når er tidspunktet for det byttet egentlig?

Fredag og lørdag var det stille her – jeg dro nemlig en liten tur til mine foreldre. Da skravler vi oss helt bort i mange timer og når jeg kom hjem i går kveld måtte jeg vanne plantekassen min. Så da ble det ikke noen oppdateringer her.

Hva dagen i dag vil bringer vet jeg som vanlig ikke, men jeg får sikkert gjort noe i løpet av dagen… Muligheten er tross alt mange: hagearbeid, vanning (både inne og ute), hekling, strikking, lesing, vasking, rydding og å se etter hus…

Jeg håper du får en fin søndag og at du kommer deg ut en tur i løpet av dagen for å nyte frisk luft 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg