En drøm har gått i oppfyllelse

Noen drømmer er små, andre drømmer er store – jeg har begge variantene (og flere av hver for å si det sånn…).

En drøm kan bli til et mål om en lager seg en plan og faktisk jobber mot det. Sånn sett er det vel mer riktig å si at et mål har blitt fullført? På den annen side er det ikke et “engangsmål” jeg snakker om her, men heller noe jeg håper jeg kan ha som utallige småmål (og store – det er variasjoner her også).

Drømmen har jeg hatt i flere år, men det er ikke før nå jeg virkelig har tatt sats og gjort det om til et delmål. Så til hva drømmen var (denne gangen): designe strikke- og heklemønster for salg. Kan ikke si at jeg er helt i mål, men første delmålet var å designe første produkt – og det har jeg gjort.

Riktignok er det ikke teststrikket, men jeg har strikket 5 par med samme mønster (før jeg skrev det ned) så jeg vet hvordan det skal være i alle fall.

Mønsteret har jeg lagt ut på Ravelry – som er en nettside for ulikt garnarbeid, mønster og det har et sosialt aspekt i tillegg (og sikkert mer til?) – gratis for nedlasting – og jeg har skrevet det både på norsk og på engelsk (det siste var en stor utfordring for å si det sånn).

Linken til mønsteret er her og hva det er mønster til er det bilde av under her 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg