Eksamensforberedelsene har startet for fullt!

Nå er det siste innspurt før eksamen. Gleder meg til å få den overstått (og forhåpentligvis få en god karakter).

Føler at jeg vil fortjene en god pause etter eksamen. Så disse siste dagene før eksamen (som er på onsdag) er det lesing av notater, titte gjennom alle presentasjonene (av forelesningene – det er alt for mange timer med forelesninger til å kunne se gjennom alt på nytt), se gjennom en gammel eksamen som vi har tilgjengelig og ta quizene som er lagt ut.

Vil jeg rekke gjennom alt før eksamen? Nei, men noe husker jeg litt så noen av notatene trenger jeg bare skumme gjennom – ikke lese.

Likevel, det er mye å gjøre de siste dagene. På den annen side, hadde jeg ikke jobbet jevnt gjennom semesteret så ville jeg hatt en mye større jobb nå. Nå føles det nemlig egentlig bare som en repetisjon av alt materialet vi har vært gjennom. Heldigvis!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg