Drømmer om kvelden og om klikk

Reklame | Bakeren og Kokken

Lørdagskveld. Sosial i går, lader batteriene i dag. Tekopp, YouTube og strikketøy – avslapning på høyt nivå i sofaen i dag!

Drømmer meg som vanlig bort en liten stund hver dag med å lure på hvordan småbruket jeg skal ha en dag i fremtiden vil være. Hvor vil jeg finne det? Hvordan kommer huset til å se ut? Vil jeg klare å bygge et drivhus av gamle vinduer? Når vil jeg ha mulighet til å finansiere drømmen?

Derfor kommer et lite ekstra innlegg i kveld med reklamelinker nederst. Om noen vil glede meg med å bruke tid på å klikke på lenker, kommer jeg nærmere en utbetaling fra blogg og dermed nærmere drømmen om småbruk.

Takk for at du leser! (og hjelper meg nærmere min drøm; hva er din drøm?)

Mummi Krus Snorkfrøken//Städter Sukkertermometer//Fløytekjele 2,5 liter//Holmegaard Perfection Cocktail 38 cl

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg