Det er nesten så jeg ikke tror det

Underet over alle under? Jeg har endelig blitt ferdig med det heklede sengeteppet. Dette har jeg brukt over ett år på – riktignok med en del pauser, men likevel. Ting tar tid. Selve heklingen av remsene tok en god del tid, men det jeg har strekt mest ut i tid er det å sy det hele sammen og feste alle trådene som skulle festes. Snakk om tidkrevende jobb. Dessuten følte jeg at jeg satt ganske sammenbrettet når jeg festet tråder.

Selv om dette er til enkeltseng (så det ser litt snålt ut når jeg har tatt bildet på dobbeltsengen min), er det mye garn så det veier litt. All den vekten gjorde at jeg brukte knærna for å ha det nærme nok til å se godt når jeg festet trådene – på den måten ble ikke slitasjen på håndleddene så brutal. Nå er jeg ferdig! Utrolig nok. Mitt neste store håndarbeidsprosjekt blir å strikke en genser – det har jeg aldri gjort før, så jeg tar en Pippi: “det går sikkert bra”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg