Det er glede i nytt liv

Gleden ved nytt liv, noe som spirer og gror, blir større og vokser til, er noe jeg alltid har vært opptatt av.

Denne paraplyplanten måtte jeg klippe litt av fordi den hele tiden veltet. Å klippe noe av en plante, selv om det er for å ta best mulig vare på den, gjør meg alltid litt vondt.

Heldigvis er planter ofte hardføre. Gleden jeg får av nytt liv, nye spirer og sånn som her: nesten en ny start – er en god følelse og gjør at jeg måtte klippe den litt mindre vondt.

Selv om planten fremdeles ser litt skeiv ut, så velter den ikke fordi vekten er totalt sett bedre fordelt.

Biten jeg måtte klippe av har jeg forsøkt å få til å leve og bli en ny plante, men det ser litt dårlig ut dessverre og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe den.

Likevel, der det er liv er det håp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg