Den fortjener ikke dette!

Jeg vet definitivt hva problemet er; løsningen derimot – den er jeg mer usikker på. Solbærbusken (som ennå ikke ser helt ut som en busk) har allerede fått lus i år – noe er tidlig på… Hva gjør jeg galt og hvordan kan jeg fikse dette?

Busken var angrepet i fjor også, men den fortjener ikke dette! Jeg har en ide til motangrep: grønnsåpevann. Det har jeg testet ut tidligere, men dessverre med varierende hell. Om du har noen gode tips og råd ville jeg satt STOR pris på det!!

2 kommentarer
    1. Hei! Det finnes en blanding av grønnsåpe og rødsprit som skal være effektivt. Ha en klunk med rødsprit i blandingen, ikke spray for ofte. Hvis ikke har jeg noe lurium, men det må brukes før blomstring. Vet heller ikke om jeg ville hatt det på noe jeg skal spise, jeg kan forhøre meg med pappa. Ha en fin 17. mai i morgen!

      1. Da får jeg teste ut grønnsåpe og rødsprit miks. Høres ut som jeg ikke er så fristet til å teste lurium. Håper du har en herlig 17. mai i dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg