Dagens kardio-styrketrening

Trening er ikke akkurat det jeg driver mest med – jeg holder meg stort sett til å strekke ut litt innimellom og å gå turer i skogen (og om det er for isete blir det gatelangs). I dag føler jeg at jeg har hatt en liten treningsøkt. Det er noe med å gå på butikken med sekk og så kjøpe noen tyngre ting før jeg går hjem igjen. Til butikken er ikke noe stress – nedover og litt bortover. Hjem når jeg har fyllt opp sekken derimot – litt bortover og resten oppover. Hvor langt det er, er jeg usikker på, men det tar omtrent ti minutter en vei og femten minutter hjem igjen…

Dagens handling var noen tyngre ting, men ikke så mye som det har vært andre ganger. Bare rett over fem kilo – på den annen side er ikke jeg den som er vant til å bære tyngst. Fordelen med å gjøre det på denne måten er at jeg slipper å bære med hendene – jeg bruker sekk (bedre for ryggen vil jeg også tro det er).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg