Blogg – ja eller nei?

Reklame | Gymgrossisten

Lite action på blogg.no om dagen – er det fordi det er sommer (og alle er ute i det fine været, eller på ferie) eller er det starten på slutten som noen har nevnt flere ganger (og noen deler er tydeligvis på vei ut?).

Vel, jeg håper i alle fall at blogg blir! Jeg er ikke alltid like aktiv, men nå som det er sommerferie har jeg mer tid og dermed kommer det flere bloggposter fra meg. De gangene jeg spør etter hjelp til ulike ting (hovedsakelig hage og strikking) er det alltid like overraskende og hyggelig når noen hjelpsomme sjeler trår til – det er i alle fall noe jeg setter stor pris på. Hvor mye andre får ut av bloggen min, vel, jeg har ikke spurt? Hva jeg får ut av bloggen? Gleden over å skrive, ta bilder, kommunisere med andre, tenke “høyt”, lese andre blogger og få innblikk i andres meninger – som jeg ikke ville fått om det ikke hadde vært for blogg.

Er det noe jeg ikke får (men godt kunne tenke meg) så er det penger (derfor noen reklamelenker – kanskje jeg etterhvert får samlet opp nok kroner til å faktisk få en utbetaling?).

Gorilla Wear//Ehrmann//Under Armour//Monster Energy

2 kommentarer
    1. Tror nok at den største grunnen til rolige tider her er sommeren. Det er mange som ferierer. Jeg er nok litt som deg, blogger mer når jeg har fri. Håper ikke at blogg er må vei til tørke inn og forsvinne, så vi får være aktiv når vi kan :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg