Blir det sommer klokka halv åtte?

Det har vært skikkelig sommervær i flere dager nå; sol, varmt og herlig. Den biten er grei.

Når jeg lurer på om det blir sommer et spesifikt klokkeslett har det med underholdning å gjøre. Hvor godt kan jeg høre Treungen festival her jeg bor?

Musikk er en stor greie – det kan få frem mange følelser i mange folk. For min del kan jeg for eksempel ikke høre på Postgirobygget om vinteren, fordi det er sommer for meg. Så at Postgirobygget skal spille på Treungen festivalen halv åtte i kveld, det er grunnen til spørsmålet mitt. Vil jeg høre musikken om jeg setter meg ut på verandaen? Vil det blir sommermusikk i dag?

Jeg vet jeg kan høre musikken via YouTube, eller på den ene CD’en jeg har av Postgirobygget, men det er noe eget med konserter. Kunne jeg dratt litt nærmere for å være sikker på å høre bedre? Joda, men jeg vet ikke hvor jeg eventuelt skulle kunne satt meg ned og hatt muligheten til å høre musikken ordentlig. Dermed holder jeg meg hjemme – og så blir det spennende å se (eller, høre er vel mer riktig).

Har du noen spesifikk musikk du forbinder med sommer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg