Årets sjekk er unnagjort

For mange år siden startet jeg å bruke linser (etter påtrykk fra venninne…).

Hver morgen og hver kveld føler jeg litt på at jeg stikker fingeren i øynene. Jeg bruker nemlig dagslinser.

Jeg håper at jeg kommer til å beholde synet mitt livet ut og dermed er det viktig å ta vare på det; som en burde gjøre med resten av helsen.

Hvor lang tid det vil ta før synet mitt er stabilisert og jeg ikke trenger å endre styrken på linsene en gang i blant vet jeg ikke, men nå er jeg ferdig med sjekk for denne gangen. Nye styrker skal prøves ut og som vanlig håper jeg det blir bra.

Ofte føles det litt merkelig de første dagene med en annen styrke enn jeg er vant med, men jeg stoler på at han som sjekker synet mitt hos Brilleland vet hva han holder på med.

Har du sjekket synet ditt i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg