Andre gang på to dager…

Jeg har en tendens til å bli opphengt i ting – nye puslespill for eksempel. Så det ene puslespillet jeg kjøpte forleden har jeg nå allerede puslet to ganger (har ikke startet på de andre enda – snart, snart). Med tanke på at jeg la det to ganger på kort tid, tok det mye kortere tid å legge det andre gangen – naturlig nok. Tross alt hadde jeg en ide om hvor mange brikker skulle andre gang jeg la det.

Usikker på hvor lang tid jeg brukte første gangen; rundt tre timer tror jeg. En ting jeg gjorde ulikt var at jeg sorterte kantene og de ulike fargene første gangen, mens andre gangen sorterte jeg bare ut kantene. Jeg la heller ikke puslespillet to dager på rad – det var tre dager mellom de to gangene. Tok tiden på meg selv når jeg gjorde det i går kveld – brukte bare utrolige 1 time og 50 minutter. Rett under to timer på 500 brikker. Siden det var såpass “lite” regnet jeg ikke med at det ville ta lang tid, men det tok kortere tid enn jeg forventet.

Dette var med andre ord et (for meg?) enkelt puslespill og jeg syns det var et bra kjøp for dette kommer jeg til å gjøre mange flere ganger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg