Julegavetips for boklesere

Jeg elsker å gi julegaver jeg vet blir satt pris på, men noen ganger er det vanskelig å velge hva en skal gi.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle komme med noen matnyttige tips her på bloggen i tilfelle du ønsker å gi bort en bok i julegave. Ofte er det jo slik at en del mennesker foretrekker noen sjangere eller noen typer bøker fremfor andre. Så jeg har tips til krimelskeren, hele familien, romantikeren, ungdommen og historieelskeren.

Om du har tips til bøker du tenker er fine å gi i julegave, skriv det gjerne i kommentarfeltet så flere kan få gode tips 🙂

#bøker #boktips #bokanbefaling #YouTube #booktube #tips #jul #julegaver

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg