Siste innspurt i 2018

Om det er noe du har bestemt deg for å gjøre i løpet av 2018 og du enda ikke har gjort det: nå er sjansen din!

Ta tak i det du ønsker å få gjort; planlegg og gjennomfør. Du har fremdeles tid.

Satte du deg noen mål på starten av året? Lagde du en liste ett eller annet sted som du nå kan sjekke og se om du har kommet nærmere?

Lagde du noen nyttårsforsetter som du har glemt, ignorert eller mistet motivasjonen til å gjennomføre?

Om du har en veldig lang liste kan det være at du ikke rekker alt, men det betyr ikke at du ikke kan få gjort noe.

Rundt slutten av 2017 lagde jeg meg en lang liste med mål, hvorav jeg endret en del av dem allerede etter en måned. Det er nemlig fordelen med mål; du kan endre de og tilpasse de så de følger hvordan livet utvikler seg.

De eneste av de målene jeg faktisk har fulgt med på noen av er de økonomiske, og det gjør jeg hver gang jeg oppsummerer økonomien min i starten av neste måned.

Når jeg nå ser over disse målene jeg lagde skulle jeg ønske at jeg hadde gjort mer med noen av dem, mens andre er det helt ok at har gått i glemmeboka.

Så hvor har jeg tenkt til å sette inn støtet de siste to månedene dette året?

Definitivt fortsette å følge med på og jobbe for de økonomiske målene og legge ut videoer om bøker på YouTubekanalen min Lesejenta hver mandag.

En annen ting jeg har lyst til å gjøre som avslutning på dette året er å forberede neste år. Litt sånn jeg gjør hver søndag kveld; da planlegger jeg uken som kommer. Dessuten planlegger jeg dagen som kommer kvelden før så jeg er klar til å begynne dagen når jeg står opp.

Hva har du lyst til å avsluttet 2018 med å gjøre?

#økonomi #personligøkonomi #privatøkonomi #planer #tanker #planlegging #fremtid #mål

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg