Valg og en utfordring

Av alle bøkene jeg har i bokhyllene mine, har jeg flere uleste bøker enn leste bøker.


Ett av målene i år er dermed å lese bøker fra bokhyllen, noe som er et veldig bra mål etter min mening. Utfordringen er jo hvilke bøker jeg skal velge når jeg har så mange av dem. For øyeblikket har jeg 252 (!) uleste bøker. Av disse er det 20 av dem som hører til serier som jeg ønsker å lese i riktig rekkefølge.

Så langt i år har jeg lest 20 bøker. Siden jeg leser ganske raskt er dette et lavt tall til meg å være, men siden jeg studerer deltid ved siden av full jobb, er det et veldig bra tall. Av disse 20 bøkene jeg har lest så langt i år hele 9 stykker vært fra bokhyllen min. Så denne prosenten er veldig mye høyere i år enn den har vært i tidligere år.

Et langsiktig mål er jo å få lest alle bøkene jeg har i bokhyllen min, men som dere skjønner kommer det til å ta litt tid (rettere sagt: mange år). Valgmulighetene er mange, og jeg blir noen ganger stående lenge, veldig lenge, foran bokhyllene for å prøve å velge en bok jeg ønsker å lese.

Hjelp meg å velge en bok å lese ved å skrive et tall mellom 1 og 252 i kommentarfeltet (og var tallet du valgte helt tilfeldig eller er det et lykketall for deg?)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg