Nyter sola

God påske!

I dag har jeg allerede rukket å gå tur. Kunne ikke bedt om bedre vær tror jeg. Nesten vindstille, sol fra en blå himmel med tynne slør av hvite skyer og god temperatur. Det er virkelig måten å nyte starten av påsken på. Jeg elsker når hestehoven kommer om våren for da er jeg helt sikker på at våren er kommet for ordentlig.

Lydene når jeg gikk tur fikk meg også til å smile. Det var et overdøvende leven av kvitterende fugler som tydelig var glad for det fine og varme været og sola, jeg er sikker på at om en skulle hatt en samtale måtte hevet stemmen for å overdøve alle fuglene – det var helt fantastisk. Skvatt gjorde jeg når jeg plutselig hørte en rar lyd; det var en hakkespett som hakket på metall-greiene på den ene lampen langs lysløypa (den flyttet seg selvfølgelig til stolpen før jeg rakk å ta bilde).

Naturen gjør meg generelt glad, bare tenkt å kunne legge seg ned sammen med stemorsblomstene (!) i den grønne, myke moseengen her:

Ta deg en tur ut i naturen og opplev vårens mirakler.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg