Sol ute, meg inne

I dag er det er supert vær ute, men jeg sitter inne. Planen og ønsket var å starte dagen med en gåtur. Ønsker og virkelighet er dessverre ikke alltid sammenfallende.

Grunnen til at det ikke blir gåtur i dag for meg er at jeg har vondt i storetåa. Det høres ut som en av de dårligste unnskyldningene, jeg er fullstendig klar over det. Har ikke tenkt å legge ut bilde av tærna mine (må si jeg ikke syns at tær og føtter er det vakreste på menneskekroppen), men når den venstre storetåa er omtrent dobbelt så stor som den andre storetåa for øyeblikket, er ikke gåtur det som frister mest. Det høres jo ut som jeg burde gå til legen, men det var jeg i går og jeg vet at jeg bare må vente til den er normal størrelse igjen.

I går var den vond, nå er den bare irriterende og ubehagelig. Det ordner seg, og i morgen vil jeg tro at den er tilbake med normal størrelse og jeg kan gå tur igjen. Skjønt, med min flaks er det sikkert ikke like fint vær i morgen som det er i dag. Jeg satser likevel på at det er fint vær i morgen, værgudene må jo være litt snille når det er palmehelg.

Påske ja, kanskje jeg skal sette frem litt påskepynt for å få stemningen? Da må jeg bare finne ut hvor jeg har satt den først (jeg tipper loftet – populært sted å lagre ting).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg