Gåtur i finværet

Noen ganger er det godt å bare gå en lang tur når det er fint vær, og det er nettopp det jeg har gjort i dag.

Det er lenge siden jeg har gått en så lang tur, men i dag ble det faktisk rett over 10 km! Kan ikke huske forrige gang jeg gikk så langt. En annen fordel med dagens gåtur var at jeg gikk på steder jeg vanligvis ikke går. Nye inntrykk og nye perspektiver.

Snøen var smeltet de fleste steder, men enkelte steder dukket sånt som dette opp. En liten kulp som fremdeles hadde is (jeg testet den ikke for tror ikke den hadde vært helt trygg). Det var en helt perfekt start på lørdagen min; sola skinte, det var vår i lufta (selv om det blåste litt kaldt), og de folkene jeg møtte på min vei smilte og sa hei alle som en.

Hvordan liker du å starte fridagen din?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg