I siste liten

Jeg rakk det! Oppgaven ble levert i tide (selv om det ikke var verdens beste oppgave akkurat). Heldigvis er det sånn at om oppgaven ikke blir godkjent på første forsøk, får man muligheten til å rette det opp. Det er jeg veldig glad for.

Når det gjelder første oppgaven bestod jeg, men fikk beskjed om at en liten del var helt feil. Noe som jeg syns er rart fordi min kollega hadde svart akkurat det samme og fikk beskjed om at det var riktig. Derfor venter jeg fremdeles på at fasiten på den oppgaven skal legges ut så jeg kan se hva som er greia med den.

Neste uke er det også oppgaveinnlevering (og den har jeg ikke sett på enda). Dessuten skal jeg på årsmøte både denne og neste uke – de er jeg stort sett forberedt til (tror jeg). På fredag er det lesesirkel hjemme hos meg, men foreløpig er jeg bare lest 21 % av boka. Så der er jeg også ute i siste liten.

Jeg skal også presentere et par bøker på grunn av jobb i morgen, som jeg heller ikke er helt ferdig forberedt til. Så der er jeg veldig spent på hva jeg kommer til å si…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg