Liten hogstflate

Kom forbi dette stedet når jeg var ute og gikk tur. Jeg luktet stedet først. Det høres veldig snålt ut, men jeg elsker lukta av nyhogde trær. Det er en helt egen lukt som minner meg litt om en annen skogslukt. Om du går en tur i skogen rett etter en stor regnskur, og du kjenner lukta av trærne og hører fulgene kvitre, det er en helt egen følelse jeg liker veldig godt. Noe jeg har lurt på nesten hele livet tror jeg er: kvitrer fuglene etter regnværet for å vise gleden både for at regnet kommer med livgivende vann og fordi alt lukter så godt og friskt etter en god skur?

#natur #hverdagsliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg