Nei takk!

På postkassa mi har jeg en lapp som er helt lik denne:

For det første så har jeg virkelig ikke behov for reklamen – om jeg har behov for å kjøpe noe, så vet jeg stort sett hva jeg ønsker og kjøper det. For det andre så skaper det så mye unødig søppel. Jeg er bare en person, men likevel blir det en del søppel. Jeg kildesorterer så godt jeg kan, men i dagens samfunn er det mye som går i søpla.

Dette er reklame for bare et par dager som har havnet i min postkasse. Dermed lurer jeg noen ganger på om postmennene ikke kan lese? Jeg har tross alt en lapp klistret på postkassa mi som sier nei takk til reklame, og likevel havner dette i postkassa mi. Det er greit å ha dårlige dager, men lappen er ikke så liten, og den er rød så den er ganske tydelig vil jeg påstå. Kan jeg snart slippe å få reklame i postkassa mi? Det eneste jeg gjør med den er å samle den sammen for så å måtte gå en ekstra gang til søpla med den. Det føles unødvendig, og jeg vil gjerne slippe det.

Får du reklame i postkassa selv om du har “nei takk til reklame”-lapp?

#hverdagsliv #hverdagsproblemer #kildesortering

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg