Litt blåmandag og litt iver

I dag kjentes det som om jeg var en del av senga mi når jeg våknet. Det er en snål følelse. Kroppen føltes så utrolig tung, og bare det å løfte armen og slå av vekkeklokka var usannsynlig tungt. Derfor var jeg glad for at jeg ikke skulle på jobb før utpå dagen.

Tungheten forsvant etterhvert (takk og pris), og jobbdagen ble ganske bra. Hadde en godt og konstruktivt møte med et par kollegaer fordi vi skal se om vi får gjort om på enkelte ting i biblioteket. Dagen ble avsluttet med å ha senvakt med en kollega jeg vanligvis ikke har senvakt sammen med, så det var hyggelig å få sett henne også. Noe hun sa gjorde at jeg fant ut at mine foreldre har rubinbryllup til sommeren. Da kommer de til å ha vært gift i 40 år! Det er mange år, og de holder fortsatt sammen. Hadde vært morsomt å gjøre noe ut av det, men jeg vet ikke hva. Samle litt venner og familie og feire dem hadde jo vært supert, men jeg har ikke akkurat planlagt mange store sammenkomster for å si det sånn.

Jeg burde startet å lage middag i det jeg kom hjem fra jobb, men det skjedde ikke… Nå er klokka litt over ni og jeg må få spist noe før jeg legger meg… spørsmålet er hva?

#jobb #familie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg