Ettermiddagen som forsvant

I dag gikk jeg hjem fra jobb litt tidligere enn vanlig. Det gjorde at jeg fikk gått tur i dagslys! Det føltes helt fantastisk 🙂 Jobbdagen var også veldig bra; fikk gjort mye av det jeg hadde tenkt.

Så kom problemet; jeg har PC og internett og spill…. og der ble jeg sittende i et par timer. Ikke noe interessant spill engang, bare veldig avhenginghetsskapende for meg. Nå kan jeg bli opphengt i det meste noen ganger, men spill  gjør det alltid litt ekstra, jeg vil jo klare dem godt.

Derfor lager jeg middag nå i åttetiden… Jeg har ikke ryddet det jeg hadde tenkt, ei heller har jeg fått studert det jeg hadde tenkt i dag. I morgen kommer nemlig ei venninne på besøk og jeg vil jo helst at det skal se litt ok ut når jeg får besøk…

Jeg er gammel nok til at jeg burde vite bedre. Jeg mener, jeg kjenner jo meg selv? Likevel klarer jeg ikke alltid å la være. Det gjør at jeg skriver her mens jeg lager mat og pastaen koker over (nok en gang). Fokus og selvdisiplin er noen ganger en utfordring, men jeg prøver stadig vekk å skjerpe meg. Jaja, kanskje det går bedre med resten av kvelden?

#hverdagsliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg