Øvelse gjør mester (kanskje?)

Har fri fra jobb i dag og planen var å stå opp tidlig så jeg fikk mye ut av dagen. Det skjedde ikke for å si det sånn. Nå er løsningen til eksamen lagt ut, så nå skal jeg finne alle feilene… Vil også jobbe meg gjennom fjorårets eksamen så jeg er litt forberedt. Skal (må) tross alt ta opp eksamen så jeg får fortsette å ta neste fag.

Grunnen til at det ser så hvitt ut øverst på bildet er fordi nå har snøen kommet. Det snør i dag også, så har ikke gått tur enda, kanskje litt senere i dag?

Jeg vet at kontinueringseksamen skal være i starten av februar, men får ikke vite datoen før i uke 3. Akkurat nå føles det veldig lenge til siden jeg liker å vite ting god tid i forveien. På den annen siden går tiden veldig fort, og jeg vil ha god nok tid til å forberede meg ved å jobbe gjennom gamle eksamensoppgaver før jeg tar eksamen på nytt… Så derfor skal jeg jobbe med oppgaver nå 🙂

#studier #studentliv #eksamen #konte-eksamen

5 kommentarer
    1. Knøttet: Takk 🙂
      Så vidt jeg skjønner venter de til etter oppmeldingsfristen til konten før de setter datoer. På en måte greit, men det må jo passe med jobb også… Dere var heldige som fikk datoene så tidlig 🙂

    2. Her blir alle fag satt opp konte på, også blir de heller avlyst hvis det ikke er noen med konterett som melder seg opp. Alle fag som er forkunnskapskrav til andre fag blir satt opp konte i februar, fag som er “avsluttende” de blir satt opp i juni og datoene kommer i april/mai, fag som vi har nå i våres er det samme; forkunnksapskrav = konte i august/september, avsluttende = konte i januar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg