Penger – november 2016

Målet er nå mye nærmere, men fremdeles langt unna.

Fondet mitt er nå rett over en tusenlapp 🙂

Bensinkjøp på mastercard med bonus fungerer fremdeles veldig bra. Trumf-bonus blir det også når jeg handler på Meny, og Meny-appen gir meg bonuskuponger. Jeg har spart greit med penger denne måneden. Blant annet fordi det alltid samler seg opp litt ekstra penger på regningskontoen (jeg er redd for å ha for lite der, så det står alltid litt ekstra der) – og en gang i blant overfører jeg litt av det overskuddet til enten sparekonto eller som litt ekstra nedbetaling på lån. Denne gangen var det sparing som vant.

Sluttresultatet på novemberregnskapet mitt ble et lite overskudd selv om jeg har betalt litt ekstra på lånet. Spent på hvordan desember blir; halv skatt på lønna, men også mer julegaveshopping og kanskje litt ekstra god mat?

#penger #sparing #økonomi #privatøkonomi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg