Godfølelsen

Den følelsen en får når det er noe som har gått veldig bra, når en har gjort noe en er stolt av, når alt bare faller på de riktige plassene, og hele verden smiler til deg og du kan med rette smile tilbake 🙂

Jeg rakk å levere oppgaven innen fristen i går. Arbeidsdagen i dag var bra, og endte med et supert møte hvor alt gikk i orden og vi ble enige om flere ting. Det var greit å gå av bussen et stop før hjemme så jeg fikk vært innom butikken og handlet, og selv om det var kaldt å gå hjem var det helt greit. Følelsen av å tenne opp i ovnen og kjenne varmen bre seg. Å finne gårdsplassen ferdig måket når jeg kom hjem etter en litt lenger dag på jobb enn det som var planlagt. (takk til snill nabo – jeg vet bare ikke helt hvem av dem). Følelsen av å endelig få svar på siste oppgaven i det ene faget på studiet med tilbakemeldingen: Meget bra!

Alle disse følelsene har jeg nå sittet og kjent på mens jeg har spist middag og sett på booktube-videoer og en episode av gilmore girl og strikket på et sokkepar jeg har startet på. Det er sjelden dagene er så gjennomført gode som dagen i dag har vært.

Jeg har nok hatt en del indre stress på grunn av oppgavene på skolen, siden siste oppgave for semesteret nå er levert er det stresset borte. (blir sikkert mer stressa igjen når det nærmer seg eksamen igjen…) Jeg har også stresset en del med dansetimene; jeg elsker dem, men dagen med de timene blir brutt opp på en slik måte at jeg ikke føler jeg får gjort noe de dagene. Derfor har jeg tatt en avgjørelse. Selv om jeg elsker dansetimene kommer jeg ikke til å være med på dem til våren. Jeg vil heller bruke litt tid på å gå turer ute på tider jeg tilpasser pensumlesing og oppgavejobbing. Jeg kommer til å savne dansetimene masse, men det føles likevel som en riktig beslutning. Det er jo ikke noe i veien for å starte opp igjen med dansetimer ved en senere anledning 🙂

#godfølelsen #beslutninger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg