2017 – planleggingsmuligheter

Jeg elsker å planlegge. Derfor bruker jeg alltid lang tid når jeg skal velge ut almanakken jeg skal bruke det kommende året. I flere år har jeg hatt en ganske liten en, men har ofte følt at jeg ikke får plass til alt jeg ønsker i den. Det har gjort at jeg nå har kjøpt en større bok til 2017.


Den er mindre enn A5, den har litt tykkelse, og den er lilla 🙂

Noe av det jeg likte ved denne er at den har en månedsoversikt før måneden starter (kan sees på bildet over).

En annen grunn til at jeg valgte akkurat denne boka var fordi den hadde like store sider for alle dager inkludert lørdag og søndag. Veldig mange av denne typen bøker har nemlig like stor plass for lørdag og søndag tilsammen som de har for de andre dagene enkeltvis.Jeg jobber fulltid, studerer ved siden av, og liker å gjøre andre ting med venner på fritiden. Dette gjør at det ofte skjer like mye i helgene som det gjør i ukedagene. Derfor ville jeg ha en bok hvor jeg fikk plass til alt på et sted.

Dagssidene er delt opp i flere deler; dagens avtaler, dagens notater, dagens oppgaver, kontakt og privat. Det eneste jeg ikke tror jeg kommer til å bruke noe særlig er kontakt, resten kommer til å bli brukt på ulikt vis.

Jeg er som jeg er, så jeg gleder meg til jeg skal begynne å bruke den 🙂

#planlegging #almanakk #7.sans

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg