Tung morgen

Planen i dag var å stå opp på et bra tidspunkt, spise frokost og jobbe med studiene. Vel… Sitter i pysjen og skriver, har ikke spist frokost og tiden for når jeg må dra på jobb nærmer seg.

Enkelte morgener er kroppen så utrolig tung, senga så utrolig myk og god, og jeg vil bare bli liggende der halve dagen. Har du også det sånn noen ganger?

Været ute er grått og uinnspirerende, men jeg har stearinlys og te inne, så det blir koselig stemning likevel. Hører på musikk og tenker på ting jeg burde få gjort, men jeg har en evne til å utsette ting mange ganger. Ikke den beste evnen, men jeg er likevel ganske god på det.

I går ettermiddag og kveld fikk jeg jobbet masse med oppgaven som har frist på torsdag, men det er masse igjen å gjøre. Jeg tror nok at noe av grunnen til at jeg utsetter det er fordi jeg er usikker på hva jeg skal skrive som vurderinger og kommentarer på de ulike spørsmålene. Studiene er interessante, men til tider veldig vanskelig. Jeg har ikke noe imot vanskelige ting, men jeg bruker definitivt lenger tid på det.

Det at kroppen bare føles som en tung klump som er slitsom å få til å gjøre ting gjør nok heller ikke saken bedre. Jeg skjønner jo at jeg må gi den energi, men enkelte dager føles det bare som for mye jobb. Hvordan gir en kroppen mer energi? Mat, bevegelse og frisk luft vil jeg tro.

Et lyspunkt på morgenen i dag var mail fra venninna mi 🙂 De er ikke alltid lange, men hun kommer ofte med gode ideer som i mange tilfeller gir meg energi. Hun vet tilnærmet alt om meg tror jeg, og vet hva jeg trenger å høre 🙂

#studier #livet #vennskap

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg