Lørdagskveld allerede??

Denne uka har gått utrolig fort. Var på jobb i dag også, og har rukket å studere litt etterpå. Det er et ordtak som sier: “uten mat og drikke, duger helten ikke”, så jeg måtte ha litt middag før jeg fortsetter med studier.

Det ser kanskje ikke mest fancy ut, men mat trenger ikke være fancy for å smake godt (og gjøre meg veldig mett…). Bakt potet med masse grønnsaker, litt kjøtt og ost på toppen – det er middagen sin det!

Etter en god middag er jeg nå klar for fortsatt ha panikk for skoleoppgaven som har innleveringsfrist på mandag. Siden jeg jobber på mandag må jeg gjøre ferdig oppgaven i morgen. Da er det jo en fordel om jeg kommer lenger i kveld, sånn at jeg kanskje faktisk blir ferdig i morgen…

Grenseinntekt. Vinningsoptimum. Tidsavgrensninger. Variable kostnader. Variable enhetskostnader. Kostnads- og inntektsforløp.

Det er mange nye ord for meg, mange nye formler å lære seg, mange ting i et excel-ark jeg aldri før har hørt om en gang.

Jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå…

Ha en fin lørdagskveld!

#studier #middag #oppgaveinnlevering

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg