Treg om morgenen…

I dag startet jeg prosjektet med å skulle finne ut av hva jeg faktisk bruker tiden på i løpet av en uke. Jeg startet med å bruke snooze-knappen lenge, godt over en time! Når jeg endelig fikk stått opp, var det frokost og studier. Jeg skrev ferdig det jeg trodde jeg kunne av oppgaven før jeg sendte den til mammaen min. Hun er utdannet revisor og kan jobben sin, så det er flaks for meg 🙂

Jeg dro til frisøren en tur før jeg dro på jobb. Der ble jeg resten av dagen. Etter å ha satt opp en utstilling, hatt problemer med jobbmailen, spist lunsj og jobbet en del mer var det tid for å komme meg hjem. Nå er det middagstid, og så kanskje noe mer studier om jeg rekker det før det er på tide å legge seg.

#jobb #studier #tidsplanlegging 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg