Første skoledag over…

Skolehelgen er over, men det er fremdeles en dag igjen av helga. Helga i Hamar var en fin og interessant helg med mange nye bekjentskaper. Fredagen var en intro hvor hovedsaken var å møte folk. Jeg er ikke akkurat verdensmester i smalltalk, men si hei, navnet mitt, hvor jeg er fra og spørre andre om det samme gikk fint.

Lørdagen har bestått av masse informasjon, så nå er jeg spent, både gleder og gruer meg til å ta fatt på studiet.

Nå skal jeg kjøre hjem, noe som kommer til å ta rundt tre timer… Når jeg kommer hjem er planen å fortsette med å se streamer av forelesninger og lese litt pensum for å gi meg selv en liten boost før morgendagen hvor jeg har tenkt å bruke omtrent hele dagen til studier.

#student #studier 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg