Dagen startet med en våt meg…

Eller, nesten i alle fall. Jeg følte meg flink når jeg stod opp, så jeg leste litt pensum. For å føle meg enda flinkere bestemte jeg meg for at jeg skulle gå en liten tur – minimum 20 minutter – det er jo målet hver dag denne uka. Derfor tok jeg på meg jakke og sko og gikk. Jeg kom et lite stykke, og så åpnet himmelen seg og det styrtregnet! Sta som jeg er tenkte jeg at dette går fint, om jeg går hjem først blir jeg likevel våt, så jeg bare går den lille turen jeg sa jeg skulle gjøre… Vel, jeg gikk tur – og skrelte av meg en olabukse som sugde seg til huden min som et pølseskinn når jeg kom hjem. Jeg kunne vri den opp!

Du kan tro jeg følte meg flink når jeg kom hjem etter gåturen!

Så var det å komme seg til jobb – første dag etter ferien. (Jeg skulle jobbe fra halv ett til halv åtte i dag.) En stund før jeg tenkte jeg skulle dra på jobb husket jeg at jeg skulle jo på et møte i dag, kl ett, det ville vært helt ok, utfordringen var jo at møtet skulle foregå i nabobyen… Jeg rakk det, så vidt (korte avstander er gull verdt noen ganger). Fikk spist lunsj i bilen på vei fra møtet og tilbake til jobb… Arbeidsdagen sluttet på en veldig bra måte, samtale med en hyggelig dame – jeg fikk til og med fangirl’et litt over en bok jeg liker veldig godt (Ett sekund om gangen* av Sofia Nordin), og et nettside jeg syns er fantastisk for bokelskere (Goodreads).

(* affiliate-link – om du kjøper noe derfra kan jeg få en liten provisjon, uten kostnader for deg)

Nå er det middagslaging (og spising!), kanskje litt skolearbeid, og så sengetid fordi i morgen er nok en dag.

Startet din uke bra?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg