Skolestart (på en måte)

I dag har jeg startet litt med skolen. Vi er blitt anbefalt å ta et excel-kurs før vi starter det ene faget jeg skal ta, så det har jeg startet på i dag. Foreløpig føler jeg at jeg kan mye av det, men det var likevel et par ting jeg ikke viste om. For eksempel: $ låser en celle med en formel i; godt mulig at mange andre viste det, men det var i hvertfall en nyhet for meg. Jeg hadde tenkt å bruke masse tid i dag på dette kurset, men foreløpig har det ikke blitt mest…

Jeg startet nemlig dagen med å dra på fyllinga og kaste masse hageavfall – det var på tide. I løpet av dagen har jeg dessuten jobbet mer ute i hagen med å klippe litt kanter og litt busker og litt hekk, så jeg har nå startet en ny samlig med hageavfall… Sånne ting tar mye tid!

Jeg har nå klart å krysse ut to av tingene på den lange “to-do”-lista mi, så jeg er glad jeg har ferie denne uka også. Etter det blir det derimot full fart med jobb og skole. Må innrømme at akkurat nå gleder jeg meg mest til skole (kan det være fordi jeg ikke har gjort det på noen år?)

Kjersti

#skole #hagearbeid #studier

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg