Jeg gjør noe jeg ikke har gjort før…

Når jeg er på nettsider jeg ikke kjenner så godt liker jeg å klikke meg litt rundt for å bli kjent. Det har jeg nå også gjort på denne blogg-tingen, så her kommer en kollasje av ting jeg likte utseendet på.

 

s.Oliver Ryggsekk grey/black denim / Y Not? Clutch paris blue / Boots med remmer / Lola Ramona MARILYN Høye hæler black/cream / s.Oliver Cardigan black / Tom Tailor Denim Genser bright orchid pink / Vila SERANA Aline skjørt sort / Wrangler CATRIN Bootcut jeans sand castle

 

Ting er ramset opp i feil rekkefølge under bildet – jeg aner ikke hvordan jeg fikser det, så det kan jeg heller finne ut av en annen gang. Dette er en sånn affiliate-greie, så om noen trykker på linker og kjøper noe så jeg kan også få provisjon på det. Sånn, da har jeg sagt ifra om det også. Jeg eier desverre ingen Lola Ramona sko, men jeg har prøvd i butikker flere ganger, de er så gode å ha på seg. Uheldigvis er de som er avbildet her alt for høye til å kunne bruke på jobb 🙁

Jeg tenker at en gang i løpet av livet så vil jeg ha en jobb hvor jeg kan bruke den typen høyhelte sko på jobb uten å føle at føttene må amputeres etterpå.

 

Skjønt, jeg burde kanskje ikke ønske meg flere sko med det første (jeg kjøpte tross alt tre par for bare en uke siden…).

 

Siden det er lørdagskveld skal jeg nå lage ferdig den hjemmelagde pizzaen og nyte den!

 

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg