Leveringsfrister…

Jeg prøver stadig å ikke lese flere bøker på en gang. Stort sett klarer jeg å holde meg til en roman av gangen, men med en gang det kommer til faglitteratur av noe slag kan jeg godt lese fire stykker samtidig. Lesing i seg selv er ikke noe problem – utfordringen kommer når bøkene jeg leser er lånt på biblioteket og innleveringsfristen nærmer seg…

Heldigvis har jeg to av disse bøkene i flere uker til. Boken av Schepp derimot (hvor jeg så langt bare har rukket å lese omtrent 80 av 400 sider) – den må leveres på fredag. Så kvelden kommer til å bli brukt til lesing av bok.

Leser du flere bøker av gangen? Eller kanskje du ikke leser bøker i det hele tatt?

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg