Siste uka før ferien

Nok en myk start på uka; senvakt på mandag. Dessuten er i dag siste mandag før ferien. Jeg liker mange ting med jobben min, men syns også det er deilig å ha fridager og ferie. Siden dette er siste uke på jobb før ferie, så det er mye som skal gjøres i løpet av denne uka. Med andre ord blir dette ikke en stille og rolig jobbuke for meg… Hjemme er det også litt å gjøre fordi jeg har vært litt lat. Jeg vet det er ting jeg burde gjøre oftere, for eksempel å ta oppvaska. Jeg har nemlig ikke oppvaskmaskin, og selv om jeg skyller av ting etter å ha brukt det er det ikke alltid jeg vasker det opp med en gang – og sånn ser det ut noen ganger også…

Ofte liker jeg å gå tur på mandagsmorgen før jobb – masse frisk luft 🙂

Andre dager er jeg nødt til å ta oppvaska og rydde en del, og om jeg har tid igjen pleier jeg å lese litt. Med andre ord: det er kanskje ikke så vanskelig å gjette seg til hva dagens plan før jobb er…

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg