Dekorativt håndarbeide

Det er et mønster jeg har helt dilla på når jeg hekler; det heter Hardangerløper (funnet i en bok for lenge siden, men husker desverre ikke hvilken bok). Jeg har heklet både løpere og brikker i det mønstert.

Jeg bare elsker denne blåfargen!

Løperen har jeg så langt laget i sort, hvit og blå. Jeg er i ferd med å bli ferdig med en i gul – der må jeg bare feste trådene. Har egentlig litt lyst til hekle en i rød også. Utfordringen nå er jo at selv om jeg liker mønsteret veldig godt, og heklingen, så har jeg rett og slett ikke plass til flere. Om jeg lager flere (veldig sannsynlig), blir de nok desverre bare liggende i en skuff…. (Kanskje jeg må begynne å selge dem?) Jeg tror noe av grunnen til at jeg liker dem så godt er fordi de passer til det meste, de er dekorative og siden jeg har flere farger kan jeg bytte dem med årstidene (gul til påske, rød til jul, osv.).

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg