Parkbibliotek! og nye bøker :)

Noen dager på jobb hender det at vi gjør ting litt utenom det vanlige. I dag har vi parkbibliotek. Parkbiblioteket er at vi tar med oss litt bøker, tegneserier, tegnesaker og litt brosjyrer ut i parken som ligger like ved biblioteket og er der et par timer. I løpet av de timene har vi også en liten eventyrstund for barn – ofte kommer det en barnehage eller to for å høre på. Det kommer alltid noen innom og spør om ulike ting, og vi møter ofte personer som ikke vanligvis går på biblioteket.

Disse to bøkene kom i posten i dag, og selv om det ikke er lenge siden jeg bestilte dem, har jeg gledet meg. De finnes med et annet cover også, men jeg syns disse var så utrolig fine at jeg faktisk kjøpe innbundne bøker (vanligvis pleier jeg å kjøpe pocket fordi det er billigere). Jeg er enig med meg selv om at det var en god ide å kjøpe de som var dyrere for da fikk jeg noen som så helt fantastiske ut!

Siden jeg nettopp har fått bøkene har jeg ikke rukket å lese dem, men jeg vet at historien er om biblioteket i Alexandria – men i denne historien brant det aldri ned… og de sitter selvfølige med all kunnskap. Jeg gleder meg veldig til å få lest dem 🙂

Kjersti

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg