Jeg kom inn!

Jeg regnet med at jeg måtte vente til i morgen, 20. juli, men mailen kom i dag. Jeg har kommet inn på skolen! så de neste to årene skal jeg, ved siden av full jobb, studere på deltid. Det kommer til å bli slitsomt, jeg kommer sikkert til å bli frustrert, men jeg er også veldig glad og spent og gleder meg til å ta fatt på studiet.

Jeg skal ta bedriftsøkonomi, så det blir nok en del tall (men jeg liker tall så det burde gå greit)… Jeg må ha en del selvdisiplin (må jobbe litt med dette) og motivasjon. Jeg regner med at studiet er inspirerende og jeg kommer til å sette meg mål jeg ønsker å oppnå (mer om dette når jeg vet mer).

Forhåpentligvis er det mange andre som også er fornøyd med det de har kommet inn på av studieplasser.

Er det noen som har studert ved siden av full jobb som har gode tips til hvordan jeg ikke skal bli helt utslitt av alt jeg kommer til å føle at jeg burde gjøre?

Har du noen gode tips og triks til studentlivet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg