Hjemmestrikka sokker

Tre dager igjen før jeg vet…

Innimellom driver jeg litt med håndarbeide – både strikking (av sokker fordi det er det jeg kan) og hekling (brikker, løpere og pulsvarmere). Problemet er at jeg nå har flere ting som jeg er nesten ferdig med. Ofte har jeg bare igjen å feste trådene – det er den biten av håndarbeid jeg ikke er så glad i, men det må gjøres. Det litt rare er jo at det ikke tar så lang tid, men jeg utsetter det likevel. Så i dag er målet å gjøre ferdig et par sokker som nå har ligget et par måneder (!) – det eneste som er igjen å gjøre er å feste de berømte trådene…

Jeg elsker lillafargene på garnet og gleder meg til å bruke disse sokkene. Kommer ikke til å fryse på føttene for det er ullgarn (Sisu – Sandnes garn), og det er supermykt – blir ikke bedre da 🙂

Kjersti

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg