På vei opp i verden?

Jeg har en anelse at de som er på toppen av topplisten også holder seg der fordi de allerede er der. Sånn er det med mye i livet og det er helt greit. Jeg tror jeg hadde fått prestasjonsangst av å hele tiden måtte prestere på den måten – eller kanskje ikke – hvem vet? Uansett, i går var jeg på bunn av topplisten, mens i dag har jeg tydeligvis beveget meg oppover – veldig gøy! Skal ikke nekte for at jeg liker tall og å følge med på utviklingen av dem (det gjelder absolutt også privatøkonomien – mer om det i et senere blogginnlegg).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg